Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 21 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 51,00 |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Średnica przegubu [mm] | 75,20 |
Długość [mm] | 133,6 |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ABS |
Wymiar gwintu | M22x1.5 |
Ograniczenia producenta | GKN |
Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064011460 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 21147 SPIDAN
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
46307557, 46307889
46307557, 46307889
ALFA ROMEO | 46307557 | |
ALFA ROMEO | 46307889 | |
FIAT | 46307557 | |
FIAT | 46307889 | |
LANCIA | 46307557 | |
LANCIA | 46307889 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 21147 SPIDAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.