Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 30 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 53,00 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Średnica przegubu [mm] | 81,00 |
Długość [mm] | 129,7 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Wymiar gwintu | M20x1.5 |
Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064024613 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 22461 SPIDAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
191498099, 191498099F, 191498099FV, 191498099FX, 191498340X, JZW498340X
191407311H, 191498099, 191498099F, 191498099FV, 191498099FX, 191498340X
AUDI | 191498099 | |
AUDI | 191498099F | |
AUDI | 191498099FV | |
AUDI | 191498099FX | |
AUDI | 191498340X | |
SEAT | 191407311H | |
SEAT | 191498099 | |
SEAT | 191498099F | |
SEAT | 191498099FV | |
SEAT | 191498099FX | |
SEAT | 191498340X | |
SKODA | 191498099 | |
SKODA | 191498099F | |
SKODA | 191498099FV | |
SKODA | 191498099FX | |
SKODA | 191498340X | |
VOLKSWAGEN | 191498099 | |
VOLKSWAGEN | 191498099F | |
VOLKSWAGEN | 191498099FV | |
VOLKSWAGEN | 191498099FX | |
VOLKSWAGEN | 191498340X | |
VOLKSWAGEN | JZW498340X |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 22461 SPIDAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.