Materiał | Guma |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Wymiar gwintu | M20 x 1,5 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 30 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 53 |
średnica zewnętrzna [mm] | 81 |
nr EAN | 8032747470206 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1021 METELLI CIFAM
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
171407311F, 171407311K, 171498099A, 171498099C, 191407311, 191407311H, 191498099, 191498099F, 1H0407311C, JZW498340X
171407311F, 171407311K, 171498099C, 191407311, 191407311H, 191498099, 191498099F, 1H0407311C
AUDI | JZW 498 340X | |
SEAT | 171 407 311F | |
SEAT | 171 407 311K | |
SEAT | 171 498 099C | |
SEAT | 191 407 311 | |
SEAT | 191 407 311H | |
SEAT | 191 498 099 | |
SEAT | 191 498 099F | |
SEAT | 1H0 407 311C | |
VOLKSWAGEN | 171 407 311F | |
VOLKSWAGEN | 171 407 311K | |
VOLKSWAGEN | 171 498 099A | |
VOLKSWAGEN | 171 498 099C | |
VOLKSWAGEN | 191 407 311 | |
VOLKSWAGEN | 191 407 311H | |
VOLKSWAGEN | 191 498 099 | |
VOLKSWAGEN | 191 498 099F | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 311C | |
VOLKSWAGEN | JZW 498 340X |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1021 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1021 METELLI CIFAM:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.