Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 60 93 9793 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 60 93 9793 SWAG Autoteile GmbH

60 93 9793 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
35.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1640, 6PK1641, 6PK1642, 6PK1643, 6PK1644, 6PK1645, 6PK1646

numer części:

60 93 9793

Długość [mm] 1642
Szerokość [mm] 21,36
Grubość [mm] 4,5
DIN / ISO 7867
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,17
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688581471

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 60 93 9793 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
CITROËN      96 765 531 80
FORD      1 102 827
FORD      1 125 415
FORD      1 206 466
FORD      1 491 748
FORD      1 731 727
FORD      2 012 212
FORD      2 087 581
JAGUAR      C2S 27001
MERCEDES-BENZ      003 993 21 96
MERCEDES-BENZ      A003 993 21 96
MITSUBISHI      M819189
MITSUBISHI      MW31216255
MITSUBISHI      MW8642562
PEUGEOT      96 765 531 80
RENAULT      77 00 860 463
RENAULT      77 00 869 538
RENAULT      77 01 064 344
RENAULT      77 01 065 995
RENAULT      82 00 058 139
RENAULT      86 71 018 336
RENAULT      86 71 018 536
SUBARU      809221050
SUBARU      809221100
VOLVO      30819189
VOLVO      31216255
VOLVO      8642562
VOLVO      9146160
VOLKSWAGEN      062 145 933
VOLKSWAGEN      62 145 933
HYUNDAI      25212-2G730
FORD USA      1C1Q6C301DA
FORD USA      1S7Q6C301CA
FORD USA      2C1Q6C301AA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 60 93 9793 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.