Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1R015TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1R015TT THERMOTEC

D1R015TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1R015TT
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1R015TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1R015TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, bez uszczelki pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, SANDERO, SANDERO II 1.2LPG-5.6ALK 11.97-

Pompa cieczy chłodzącej D1R015TT ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1R015TT producenta THERMOTEC

RENAULT

7700105176, 7700105378, 7700274330, 8200146297, 8200428447, 8200582675

DACIA

7700105176, 7700105378, 7700274330, 8200146297, 8200428447, 8200582675

numery OEM:
NISSAN      2101000QAA
RENAULT      7700105176
RENAULT      7700105378
RENAULT      7700274330
RENAULT      8200146297
RENAULT      8200428447
RENAULT      8200582675
DACIA      7700105176
DACIA      7700105378
DACIA      7700274330
DACIA      8200146297
DACIA      8200428447
DACIA      8200582675
BUGATTI      PA7718

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1R015TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.