Materiał wirnika pompy wody | Metal |
Materiał uszczelnienia | Metal |
Materiał | Odlew aluminiowy |
Ilość zębów | 20 |
Liczba skrzydeł | 8 |
Ciężar [kg] | 0,977 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
dla numeru OE | 21 01 007 53R |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816212393 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 21239 FEBI BILSTEIN
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
210100753R, 210101302R, 210105296R, 210105707R, 7700105176, 7700105378, 7700274330, 8200146297, 8200428447, 8200582675, 8200962185, 8660003264, 8671019641
210101302R, 210105296R, 210105707R, 7700105176, 7700105378, 7700274330, 8200146297, 8200428447, 8200582675, 8200962185, 8660003264, 8671019641
2101000QAA
NISSAN | 21010-00QAA | |
RENAULT | 21 01 007 53R | |
RENAULT | 21 01 013 02R | |
RENAULT | 21 01 052 96R | |
RENAULT | 21 01 057 07R | |
RENAULT | 77 00 105 176 | |
RENAULT | 77 00 105 378 | |
RENAULT | 77 00 274 330 | |
RENAULT | 82 00 146 297 | |
RENAULT | 82 00 428 447 | |
RENAULT | 82 00 582 675 | |
RENAULT | 82 00 962 185 | |
RENAULT | 86 60 003 264 | |
RENAULT | 86 71 019 641 | |
DACIA | 21 01 013 02R | |
DACIA | 21 01 052 96R | |
DACIA | 21 01 057 07R | |
DACIA | 77 00 105 176 | |
DACIA | 77 00 105 378 | |
DACIA | 77 00 274 330 | |
DACIA | 82 00 146 297 | |
DACIA | 82 00 428 447 | |
DACIA | 82 00 582 675 | |
DACIA | 82 00 962 185 | |
DACIA | 86 60 003 264 | |
DACIA | 86 71 019 641 |
Zastosowanie Pompa wodna 21239 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 21239 FEBI BILSTEIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.