Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 109 878 topran

Mocowanie amortyzatora 109 878 TOPRAN

109 878 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 109 878
Mocowanie amortyzatora 109 878
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

109 878

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ilość na oś 2
Zamiana tylko w parach 
Strona zabudowy góra
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 109 878 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI A1, A2, SEAT CORDOBA, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, TOLEDO IV, SKODA OCTAVIA I, RAPID, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.0-2.5 09.96-03.22

Mocowanie amortyzatora 109 878 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Mocowanie amortyzatora 109 878 producenta TOPRAN

SKODA

1J0513353D

VOLKSWAGEN

1J0513353D

AUDI

1J0513353D

SEAT

1J0513353D

numery OEM:
AUDI      1J0 513 353D
SEAT      1J0 513 353D
SKODA      1J0 513 353D
VOLKSWAGEN      1J0 513 353D

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 109 878 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 109 878 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).