Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Ilość na oś | 2 |
dla numeru OE | 1K0 505 311AB |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 111 005 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0505171C
1K0505171C
1K0505171C
1K0505171C
AUDI | 1K0 505 171C | |
SEAT | 1K0 505 171C | |
SKODA | 1K0 505 171C | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 171C |
Zastosowanie Tuleja wahacza 111 005 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.