Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 200 876 topran

Cięgło, hamulec postojowy 200 876 TOPRAN

200 876 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

200 876

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 200 877

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 200 876 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył P (1078mm) pasuje do: OPEL CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-12.02

Cięgło, hamulec postojowy 200 876 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 200 876 producenta TOPRAN

OPEL

0522614, 0522642, 522614, 522642

numery OEM:
OPEL      05 22 614
OPEL      05 22 642
OPEL      5 22 614
OPEL      5 22 642
VAUXHALL      90445986
VAUXHALL      90538699

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 200 876 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.