Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 304 043 topran

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 304 043 TOPRAN

304 043 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TOPRAN
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

304 043

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Materiał Tworzywo sztuczne
Grubość [mm] 44
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 304 043 TOPRAN

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, KUGA I, KUGA II 1.0-Electric 10.03-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 304 043 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 304 043 producenta TOPRAN

FORD

1223835, 1250820, 1255350, 1508111, 3M513K099AA, 3M513K099AB, 3M513K099AC, 3M513K099AD

VOLVO

30639948, 30666530, 31262470

MAZDA

BBM23438X, BP4K3438XA, BP4K3438XB

numery OEM:
FORD      1 223 835
FORD      1 250 820
FORD      1 255 350
FORD      1 508 111
FORD      3M513K099AA
FORD      3M513K099AB
FORD      3M513K099AC
FORD      3M513K099AD
MAZDA      BBM2 34 38X
MAZDA      BP4K 34 38XA
MAZDA      BP4K 34 38XB
VOLVO      30639948
VOLVO      30666530
VOLVO      31262470

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 304 043 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 304 043 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).