Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 401 908 topran

Cięgło, hamulec postojowy 401 908 TOPRAN

401 908 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

401 908

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ilość na oś 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 401 908 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (728mm) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207) 1.6-5.5 01.07-12.16

Cięgło, hamulec postojowy 401 908 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 401 908 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

2044200985, 2044202585, A2044200985, A2044202585

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 420 09 85
MERCEDES-BENZ      204 420 25 85
MERCEDES-BENZ      A204 420 09 85
MERCEDES-BENZ      A204 420 25 85

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 401 908 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.