Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 700 353 topran

Mocowanie amortyzatora 700 353 TOPRAN

700 353 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

700 353

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska walcowego
Ilość na oś 2
alternatywny zestaw naprawczy 700 354
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Zamiana tylko w parach 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 700 353 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, THALIA I, THALIA II, TWINGO II 1.0-1.9D 08.97-

Mocowanie amortyzatora 700 353 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Mocowanie amortyzatora 700 353 producenta TOPRAN

RENAULT

7700829529, 8200053795

NISSAN

5431000QAA, 5432500Q0A, 5432500QAA, 5434800QAA

numery OEM:
NISSAN      5431 000 QAA
NISSAN      5432 500 Q0A
NISSAN      5432 500 QAA
NISSAN      5434 800 QAA
RENAULT      7700 829 529
RENAULT      8200 053 795

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 700 353 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 700 353 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).