Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 722 359 topran

Mocowanie amortyzatora 722 359 TOPRAN

722 359 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 722 359
Mocowanie amortyzatora 722 359
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

722 359

producent:

TOPRAN

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska walcowego
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Zamiana tylko w parach 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 722 359 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: CITROEN C8, EVASION, JUMPY I, JUMPY II, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, ZETA, PEUGEOT 806, 807, EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6-3.0 06.94-

Mocowanie amortyzatora 722 359 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Mocowanie amortyzatora 722 359 producenta TOPRAN

FIAT

9405038689

PEUGEOT

503868, 5038E9

CITROËN

503868, 5038E9

LANCIA

9405038689

numery OEM:
CITROËN      5038 68
CITROËN      5038 E9
FIAT      9405038689
LANCIA      9405038689
PEUGEOT      5038 68
PEUGEOT      5038 E9

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 722 359 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 722 359 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).