Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHW267 trw

Zacisk hamulca BHW267 TRW

BHW267 Zacisk hamulca TRW
 

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHW267

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 54
parzyste numery artykułów BHW268
nr EAN 3322937205547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHW267 TRW

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), Z3 (E36), Z4 (E85) 1.6-3.0 09.90-02.09
numery OEM:
BMW      1 160 351
BMW      1 165 029
BMW      34 11 1 160 351
BMW      34 11 1 165 029
BMW      34 11 6 758 113
BMW      6 758 113

Zastosowanie Zacisk hamulca BHW267 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHW267 TRW:

2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
Spoko
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu