Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH2514 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH2514 TRW

GCH2514 Cięgło, hamulec postojowy TRW

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2514

producent:

TRW

Długość [mm] 1677
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Sekcja część tylna
Wymagana ilość 1
nr EAN 3322937421039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2514 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1677mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: OPEL ZAFIRA A 1.6-2.2D 04.99-06.05
numery OEM:
OPEL      13104993
OPEL      24465149
OPEL      5 22 008
OPEL      5 22 529
VAUXHALL      13104993
VAUXHALL      24465149
VAUXHALL      5 22 529
CHEVROLET      13104993
CHEVROLET      24465149
CHEVROLET      5 22 529

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2514 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2514 TRW:

2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.