Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH585 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH585 TRW

GCH585 Cięgło, hamulec postojowy TRW
83.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH585

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1727/1555
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 3322938210410

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH585 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1727mm/1555mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7 1.8-4.2 11.00-03.09
numery OEM:
AUDI      8E0 609 721 AD
AUDI      8E0 609 721 G
AUDI      8E0 609 721 J
AUDI      8E0 609 721 M
AUDI      8E0 609 721 P
AUDI      8E0 609 721 R

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH585 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH585 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.