Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ308 trw

Sworzeń wahacza JBJ308 TRW

JBJ308 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ308
Sworzeń wahacza JBJ308
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ308

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 3322937897865

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ308 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 15,9mm, z dodatkami) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210) 1.8-5.5 03.93-07.09

Sworzeń wahacza JBJ308 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ308 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

2023330027, 2103300035, 2103300427, 2103330427, 210333042705, 2113300335, A2023330027, A2103300035, A2103300427, A2103330427, A2113300335

CHRYSLER

5099237AA, K05114166AA

numery OEM:
CHRYSLER      5099237AA
CHRYSLER      K05114166AA
MERCEDES-BENZ      202 333 00 27
MERCEDES-BENZ      210 330 00 35
MERCEDES-BENZ      210 330 04 27
MERCEDES-BENZ      210 333 04 27
MERCEDES-BENZ      210333042705
MERCEDES-BENZ      211 330 03 35
MERCEDES-BENZ      A 202 333 00 27
MERCEDES-BENZ      A 210 330 00 35
MERCEDES-BENZ      A 210 330 04 27
MERCEDES-BENZ      A 210 333 04 27
MERCEDES-BENZ      A 211 330 03 35

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ308 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ308 TRW:

Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.