Ilość na oś | 1 | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
nr EAN | 3322937403844 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGM3189T TRW
CITROËN | 5202 AA | |
CITROËN | 5202 AC | |
CITROËN | 5202 AV | |
CITROËN | 5202 AW | |
CITROËN | 5202 CS | |
CITROËN | 5202 CT | |
CITROËN | 5202 ES | |
CITROËN | 5202 EW | |
CITROËN | 5202 EX | |
CITROËN | 5202 GJ | |
CITROËN | 5202 GP | |
CITROËN | 5202 JP | |
CITROËN | 5202 JV | |
CITROËN | 5202 T4 | |
CITROËN | 5202 T5 | |
CITROËN | 5202 T8 | |
CITROËN | 5202 T9 | |
CITROËN | 5202 Y7 | |
CITROËN | 5208 N4 | |
CITROËN | 5208 N5 | |
CITROËN | 96152113 | |
CITROËN | 96152114 | |
PEUGEOT | 5202 AS | |
PEUGEOT | 5202 AT | |
PEUGEOT | 5202 G6 | |
PEUGEOT | 5202 GJ | |
PEUGEOT | 5202 GL | |
PEUGEOT | 5202 GP | |
PEUGEOT | 5202 JN | |
PEUGEOT | 5202 JP | |
PEUGEOT | 5202 JV | |
PEUGEOT | 5202 S1 | |
PEUGEOT | 5202 S4 | |
PEUGEOT | 5202 S8 | |
PEUGEOT | 5202 T0 | |
PEUGEOT | 5202 T4 | |
PEUGEOT | 5202 T5 | |
PEUGEOT | 5202 V2 | |
PEUGEOT | 5202 Z8 | |
PEUGEOT | 5208 N4 | |
PEUGEOT | 5208 N5 |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGM3189T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGM3189T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020