Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR543 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543 TRW

JPR543 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR543
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543
JPR543
trw JPR543 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543 trw
583.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR543

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta KAYABA
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937686322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543 TRW

Koszt kaucji: 580.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6 1.9D-3.2 04.03-07.19

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543 producenta TRW

VOLKSWAGEN

7E0422154, 7H0422154D, 7H0422154F

numery OEM:
AUDI      7E0 422 154
SEAT      7E0 422 154
SKODA      7E0 422 154
VOLKSWAGEN      7E0 422 154
VOLKSWAGEN      7H0 422 154 D
VOLKSWAGEN      7H0 422 154 F

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR543 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.