Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK491 trw

Pompa hamulcowa PMK491 TRW

PMK491 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK491
Pompa hamulcowa PMK491
225.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PMK491

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M12x1
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 23,8
nr EAN 3322937268917

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK491 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: AUDI A3, TT; SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI; VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-3.2 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J1 614 019
AUDI      1J1 614 019 K
AUDI      1J1 614 105 H
AUDI      1J1 614 105 J
AUDI      1J2 614 019
SEAT      1J1 614 019
SEAT      1J1 614 019 K
SEAT      1J1 614 105 H
SEAT      1J1 614 105 J
SEAT      1J2 614 019
SKODA      1J1 614 019
SKODA      1J1 614 019 K
SKODA      1J1 614 105 H
SKODA      1J1 614 105 J
SKODA      1J2 614 019
VOLKSWAGEN      1J1 614 019
VOLKSWAGEN      1J1 614 019 K
VOLKSWAGEN      1J1 614 105 H
VOLKSWAGEN      1J1 614 105 J
VOLKSWAGEN      1J2 614 019

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK491 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.