Długość [mm] | 277 |
Szerokość [mm] | 97 |
Wysokość [mm] | 60,5 |
Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Jakość | PJ |
Dodatkowe informacje o produkcie FILTR POWIETRZA FORD KA II 1.2 08- SZT UFI 30.301.00 UFI
CITROËN | 1444-A7 | |
CITROËN | 1444-L1 | |
CITROËN | 95658433 | |
CITROËN | 95659354 | |
FIAT | 55184943 | |
FIAT | 55192012 | |
FORD | 1030652 | |
FORD | 1050705 | |
FORD | 1542777 | |
FORD | 1706917 | |
FORD | 5025071 | |
FORD | 97KB-9601-AB | |
FORD | 97KX-9601-AB | |
FORD | 9S51-9601-A1A | |
ISUZU | 8-94122612-0 | |
ISUZU | 8-94132678-0 | |
ISUZU | 8-94151614-3 | |
ISUZU | 8-94455838-0 | |
MAZDA | LF50-13-Z40-9A | |
MAZDA | LF50-13-Z40A | |
NISSAN | 16546-0Z000 | |
NISSAN | 16546-3J400 | |
NISSAN | 16546-70J00 | |
NISSAN | 16546-70J10 | |
NISSAN | 16546-74S00 | |
NISSAN | 16546-V0100 | |
NISSAN | 16546-V0110 | |
NISSAN | 16546-W2900 | |
OPEL | 834250 | |
OPEL | 834289 | |
PEUGEOT | 1444-85 | |
PEUGEOT | 1444-ST | |
RENAULT | 7700111834 | |
RENAULT | 8200421711 | |
RENAULT | 8200430865 | |
RENAULT | 8200799782 | |
SUBARU | 16546-AA020 | |
SUBARU | 16546-AA050 | |
SUBARU | 16546-AA080 | |
SUBARU | 16546-AA090 | |
SUBARU | 16546-AA120 | |
SUBARU | 16546-AA12A | |
VAUXHALL | 25069015 | |
VAUXHALL | VAF515 | |
VAG | 030129620A | |
VAG | 032129620 | |
VAG | 115946205 | |
VAG | 115946205S | |
VAG | 1K0129620C | |
VAG | 1TD129620 | |
VAG | 7E0129620A | |
VAG | 7H0129620A |
Zastosowanie FILTR POWIETRZA FORD KA II 1.2 08- SZT UFI 30.301.00 UFI w samochodach:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.