Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Citroën JUMPER II Furgon 2.2 BlueHDi 140 (2019.08-???) 140km » C1B016ABE-P abe
wybrany samochód: 
Citroën Jumper Ii Furgon 2.2 Bluehdi 140 (2019.08-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. C1B016ABE-P ABE

C1B016ABE-P Klocki hamulcowe kpl. ABE
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1B016ABE-P

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia
Ograniczenia producentaATE
Grubość [mm]20
Szerokość [mm]154,8
Wysokość [mm]63,6
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
System hamulcowyATE
Szerokość 2 [mm]155,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C1B016ABE-P ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 5 (F10), 5 (F11), 7 (E65, E66, E67) 1.6-4.4 07.03-02.17
numery OEM:
BMW      2 288 875
BMW      2 288 876
BMW      2 288 878
BMW      2 288 879
BMW      2 339 267
BMW      34 11 2 339 267
BMW      34112288875
BMW      34112288876
BMW      34112288878
BMW      34112288879
BMW      34116763617
BMW      34116763618
BMW      34116769099
BMW      34116769100
BMW      34116771868
BMW      34116799166
BMW      6 769 099
BMW      6 769 100
BMW      6 799 166
BMW      6763617
BMW      6763618
BMW      6771868

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C1B016ABE-P ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.