Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ford C-MAX (DM2) 2.0 LPG (2008.06-2010.09) 145km » C5G037ABE abe
wybrany samochód: 
Ford C-max (dm2) 2.0 Lpg (2008.06-2010.09) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5G037ABE ABE

C5G037ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5G037ABE
Cylinderek hamulcowy C5G037ABE
C5G037ABE
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5G037ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]20,6
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427210158

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5G037ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD CONSUL, ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, GRANADA, GRANADA II, ORION III, SIERRA, SIERRA I, SIERRA II 1.3-2.8 01.70-06.07
numery OEM:
FORD      1 006 011
FORD      1 126 532
FORD      1 484 751
FORD      6 009 659
FORD      6 196 051
ROVER      GWC 1821
HYUNDAI      58330-21010
HYUNDAI      58380-21010
LAND ROVER      GWC 1821
LAND ROVER      SML 1000 70

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5G037ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.