Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) 2.0 TDI 4motion (2020.08-???) 200km » C9S004ABE abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Alltrack B8 Variant (3g5, Cb5) 2.0 Tdi 4motion (2020.08-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9S004ABE ABE

C9S004ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9S004ABE
132.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9S004ABE

producent:

ABE

Wymiar gwintuM12
MateriałŻeliwo
System hamulcowyFTE
Średnica tłoka [mm]19,05

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9S004ABE ABE

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: SEAT IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, SUZUKI GRAND VITARA II, VW FOX, POLO IV, POLO/KOMBI 1.0-2.0 12.95-
numery OEM:
SKODA      6Q0611019B
SKODA      6Q0611019T
SKODA      6Q2 611 019
SKODA      6Q2 614 105 AC
SKODA      6Q2614105AB
SKODA      6Q2614105AJ
SKODA      6Q2614106A
VOLKSWAGEN      6Q0 611 301A
VOLKSWAGEN      6Q0611019
VOLKSWAGEN      6Q0611019M
VOLKSWAGEN      6Q0611019P
VOLKSWAGEN      6Q0611019T
VOLKSWAGEN      6Q2 611 019
VOLKSWAGEN      6Q2 614 106 AC
VOLKSWAGEN      6Q2614105AB
VOLKSWAGEN      6Q2614105AC
VOLKSWAGEN      6Q2614105AD
VOLKSWAGEN      6Q2614105AJ
zamienniki:
FHM1339
brak
FERODO
4004414
brak
GIRLING
133141J
brak
JURID

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9S004ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.