Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.8 GL Diesel (C14A) (1986.09-1988.04) 60km » CZH1053 abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.8 Gl Diesel (c14a) (1986.09-1988.04) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1053 ABE

CZH1053 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1053
Zacisk hamulcowy CZH1053

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1053

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24,5
System hamulcowyBOSCH
sparowany numer artykułuCZH1054
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1053 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, NISSAN CABSTAR E, RENAULT CLIO IV/HATCHBACK 0.9-3.0D 10.98-08.21
numery OEM:
FORD      4055820
NISSAN      41011-9X225
zamienniki:
0 204 001 937
brak
BOSCH
J3211060
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012125143
brak
SBS
F 24 108
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1053 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu