Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B906) 515 CDI 4x4 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2009.12) 150km » CZH1177 abe
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b906) 515 Cdi 4x4 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2009.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1177 ABE

CZH1177 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1177
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1177

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyGIRLING
sparowany numer artykułuCZH1176
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1177 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: AUDI 100 C4, A6 C4, A8 D2 1.8-2.8 12.90-09.02
numery OEM:
AUDI      4D0615424D
AUDI      853615423A
AUDI      853615423AX
SEAT      853 615 423A
SEAT      853 615 423AX
SKODA      853 615 423A
SKODA      853 615 423AX
VOLKSWAGEN      853615423A
VOLKSWAGEN      853615423AX

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1177 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu