Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) (1995.11-2001.02) 160km » CZH1283 abe
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Hatchback (ej, Ek) 1.6 Vti (ek4) (1995.11-2001.02) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1283 ABE

CZH1283 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1283
Zacisk hamulcowy CZH1283
150.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1283

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]8
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1282
Średnica tłoka [mm]34

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1283 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO IV, FLUENCE, GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE I, MEGANE II, MEGANE III, MEGANE II/KOMBI 1.0-2.0D 03.99-
numery OEM:
RENAULT      32056363
RENAULT      440018001R
RENAULT      440018805R
RENAULT      7701207694
RENAULT      7701208128
RENAULT      7711135737
RENAULT      7711368123
RENAULT      8253031

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1283 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu