Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD (1996.11-1998.09) 241km » CZH1328 abe
wybrany samochód: 
Volvo S70 (874) 2.3 T5 Awd (1996.11-1998.09) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1328 ABE

CZH1328 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1328
Zacisk hamulcowy CZH1328
168.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1328

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]14
System hamulcowyTRW
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
sparowany numer artykułuCZH1329
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1328 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPY II, FIAT SCUDO, PEUGEOT EXPERT, EXPERT TEPEE, TOYOTA PROACE 1.6D/2.0/2.0D 11.06-
numery OEM:
CITROËN      4401 L0
FIAT      9467567480
TOYOTA      SU001-A1071

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1328 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu