Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel MOVANO B Furgon (X62) 2.3 CDTI FWD (FV) (2010.05-???) 125km » CZH1444 abe
wybrany samochód: 
Opel Movano B Furgon (x62) 2.3 Cdti Fwd (fv) (2010.05-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1444 ABE

CZH1444 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1444

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CZH1444

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyTRW
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
sparowany numer artykułuCZH1445
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1444 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY 0.9-Electric 09.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4154200283
MERCEDES-BENZ      A4154200283
RENAULT      7701208332
RENAULT      7711368116
RENAULT      8253294
DACIA      7701208332
DACIA      7711368116
zamienniki:
13012139127
brak
SBS
F 68 102
brak
BREMBO
38133100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1444 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu