Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TTS quattro (2015.02-???) 286km » CZH1445 abe
wybrany samochód: 
Audi Tt Roadster (fv9, Fvr) 2.0 Tts Quattro (2015.02-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1445 ABE

CZH1445 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1445
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1445

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyTRW
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
sparowany numer artykułuCZH1444
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1445 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY 0.9-Electric 09.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4154200383
MERCEDES-BENZ      A4154200383
RENAULT      7701208333
RENAULT      7711368117
RENAULT      8253295
DACIA      7701208333
DACIA      7711368117
zamienniki:
13012139128
brak
SBS
F 68 103
brak
BREMBO
38133200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1445 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu