Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda CR-V II (RD_) 2.0 (RD5) (2001.09-2007.03) 150km » CZH1457 abe
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Ii (rd_) 2.0 (rd5) (2001.09-2007.03) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1457 ABE

CZH1457 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1457
Zacisk hamulcowy CZH1457
157.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1457

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuCZH1456
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1457 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: VOLVO S60 II, S80 I, S80 II, V60 I, V60 II, V70 III, V70 III/KOMBI, XC70 II, DACIA DUSTER/SUV, FORD C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA 0.9-4.4 04.00-
numery OEM:
FORD      1379932
FORD      1432361
FORD      1583139
FORD      2224578
FORD      RM6G9J2B294AC
VOLVO      8603754
LAND ROVER      LR000568
LAND ROVER      LR015386
zamienniki:
13012125180
brak
SBS
F 24 133
brak
BREMBO
38185500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1457 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu