Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1546 abe

Zacisk hamulcowy CZH1546 ABE

CZH1546 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1546
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1546

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1547
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1546 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: AUDI Q3, SEAT ALHAMBRA, VW PASSAT B7, SHARAN, TIGUAN 1.4-2.5 09.07-12.22

Zacisk hamulcowy CZH1546 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1546 producenta ABE

SEAT

5N0615123, 5N0615105R

VOLKSWAGEN

561615123, 5N0615105R, 5N0615123

AUDI

5N0615105R, 5N0615123

numery OEM:
AUDI      5N0615105R
AUDI      5N0615123
SEAT      5N0 615 123
SEAT      5N0615105R
SKODA      5N0 615 123
SKODA      5N0615105R
VOLKSWAGEN      561615123
VOLKSWAGEN      5N0615105R
VOLKSWAGEN      5N0615123

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1546 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu