Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault TRAFIC II Autobus (JL) 1.9 dCI 100 (JL0C, JL0K) (2001.03-???) 101km » CZH1547 abe
wybrany samochód: 
Renault Trafic Ii Autobus (jl) 1.9 Dci 100 (jl0c, Jl0k) (2001.03-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1547 ABE

CZH1547 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1547
185.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1547

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1546
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1547 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: AUDI Q3, SEAT ALHAMBRA, VW PASSAT B7, SHARAN, TIGUAN 1.4-2.5 09.07-12.22
numery OEM:
AUDI      5N0 615 106 R
AUDI      5N0 615 124
SEAT      5N0 615 106R
SEAT      5N0 615 124
SKODA      5N0 615 106R
SKODA      5N0 615 124
VOLKSWAGEN      561615124
VOLKSWAGEN      5N0615106R
VOLKSWAGEN      5N0615124

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1547 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu