Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8V1, 8VK) 1.4 TFSI (2014.05-2016.08) 125km » CZH1666 abe
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 1.4 Tfsi (2014.05-2016.08) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1666 ABE

CZH1666 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1666
156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1666

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyTRW
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]294
sparowany numer artykułuCZH1665
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1666 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A7, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, PARATI III 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      7H0615424
AUDI      7H0615424A
SEAT      7H0 615 424
SEAT      7H0615424A
SKODA      7H0 615 424
SKODA      7H0615424A
VOLKSWAGEN      7H0615424
VOLKSWAGEN      7H0615424A

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1666 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu