Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo FMX III 500 (2020-???) 500km » CZH1680 abe
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 500 (2020-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1680 ABE

CZH1680 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1680
220.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1680

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowySUMITOMO
sparowany numer artykułuCZH1681
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1680 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: LEXUS GX, TOYOTA 4 RUNNER IV, LAND CRUISER PRADO 3.0D/4.0/4.7 11.01-12.10
numery OEM:
TOYOTA      47750-60130
TOYOTA      47750-60261
TOYOTA      477506026184
LEXUS      47750-60261
zamienniki:
J3212113
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012145233
brak
SBS
F 83 222
brak
BREMBO
38103100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1680 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu