Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia YPSILON (843_) 1.2 (843.AXL1A) (2010.08-2011.12) 69km » CZH1811 abe
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.2 (843.axl1a) (2010.08-2011.12) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1811 ABE

CZH1811 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1811

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CZH1811

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]289
Średnica tłoka [mm]44

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1811 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V, RVI MASCOTT, NISSAN CABSTAR, NT400 CABSTAR, RENAULT MASCOTT, MASTER PRO 2.3D-Electric 01.99-
numery OEM:
IVECO      42548190
IVECO      504074544
NISSAN      44001-MB40A
RENAULT      5001856072
RENAULT      5001867382
RENAULT      5001867460
RENAULT      5001874365
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1811 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu