Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper S ALL4 (2020.07-???) 178km » CZH1816 abe
wybrany samochód: 
Mini Mini Countryman (f60) Cooper S All4 (2020.07-???) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1816 ABE

CZH1816 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1816
453.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1816

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1816 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: AUDI A3, Q2, TT, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK, SKODA KAROQ, VW GOLF ALLTRACK VII 1.0-Electric 04.12-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      5G0615423C
VOLKSWAGEN      5G0615423D
VOLKSWAGEN      5Q0 615 423E
VOLKSWAGEN      5Q0615423D
VOLKSWAGEN      5Q0615423ESL7
VOLKSWAGEN      8V0 615 423
VOLKSWAGEN      8V0615423D
VOLKSWAGEN      8V0615423DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1816 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu