Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT B5 (3B2) 1.9 TDI Syncro/4motion (1997.06-2000.08) 110km » CZH1915 abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 (3b2) 1.9 Tdi Syncro/4motion (1997.06-2000.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1915 ABE

CZH1915 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1915
217.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1915

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]316
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1915 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V60 I, V70 III, V70 III/KOMBI, XC70 II, FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.5-4.4 03.06-12.18
numery OEM:
FORD      1405502
FORD      1435001
VOLVO      36000150
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1915 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu