Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo FL FL 250-19 (2000-2006) 252km » CZH2097 abe
wybrany samochód: 
Volvo Fl Fl 250-19 (2000-2006) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2097 ABE

CZH2097 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2097

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2097

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyMANDO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]256
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2097 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: HYUNDAI ACCENT IV, I20 ACTIVE, I20 II, SOLARIS, KIA RIO III, RIO IV, STONIC 1.0-1.6D 11.10-
numery OEM:
HYUNDAI      581301R050
HYUNDAI      581304L000
HYUNDAI      58130C8000
HYUNDAI      58130C8100
HYUNDAI      58130C8500
HYUNDAI      58130C8600
HYUNDAI      581901RA00
HYUNDAI      58190C8A00
HYUNDAI      58190C8A50
KIA      58130-1W050
KIA      58130-1W350
KIA      58130-4L000
KIA      58130H8050
KIA      58130H8550
KIA      58130H8580
KIA      58190-1RA00
KIA      58190-1WA05
KIA      58190-C8A00
KIA      58190H8A05
KIA      58190H8A55
KIA      58190H8A58
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2097 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu