Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 3 coupe (E46) 320 Ci (1999.02-2001.08) 150km » CZH2160 abe
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e46) 320 Ci (1999.02-2001.08) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2160 ABE

CZH2160 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2160
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2160

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
System hamulcowyMANDO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]256
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2160 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, IBIZA V, TOLEDO IV, SKODA FABIA III, FABIA IV 1.0-1.8 03.08-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2Q0615124
VOLKSWAGEN      6C0 615 124
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2160 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu