Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Hyundai i30 Kombi (GD) 1.4 (2012.06-2015.12) 99km » 05.176 asmet
wybrany samochód: 
Hyundai I30 Kombi (gd) 1.4 (2012.06-2015.12) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 05.176 ASMET

05.176 Tłumik końcowy ASMET
asmet 05.176
Tłumik końcowy 05.176
05.176
asmet 05.176 Tłumik końcowy
242.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

05.176

producent:

ASMET

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 05.176 ASMET

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C 1.8 05.03-12.08
numery OEM:
OPEL      24462361
OPEL      58 52 243

Zastosowanie Tłumik końcowy 05.176 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 05.176 ASMET:

2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-11-26
 5/5
Produkt pasuje idealnie. Odnośnie trwałości za wcześnie na ocenę.
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.