Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 13.0460-4885.2 ate

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4885.2 ATE

13.0460-4885.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
ate 13.0460-4885.2
586.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (274 ocen)
numery handlowe:

24659, 604885

numer części:

13.0460-4885.2

producent:

ATE

Szerokość [mm] 189,7
Wysokość [mm] 99,5
Grubość [mm] 16,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy Brembo
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0612/0470
Numer artykułu zalecanego dodatku 24.8190-0812.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 24.8190-0973.2
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633462495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4885.2 ATE

Klocek hamulcowy kpl. przód , pasuje do: LAND ROVER DEFENDER, DISCOVERY V, RANGE ROVER III, RANGE ROVER IV, RANGE ROVER SPORT I, RANGE ROVER SPORT II 2.0-5.0 04.09-
numery OEM:
LAND ROVER      LR016684
LAND ROVER      LR020362
LAND ROVER      LR064181
LAND ROVER      LR083935
LAND ROVER      LR093886
LAND ROVER      LR110075
LAND ROVER      LR110087
LAND ROVER      LR114004
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4885.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4885.2 ATE:

2023-11-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-05
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Szukałem po necie i znalazłem w tym sklepie najtaniej
2022-06-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
B/D
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-03
 5/5
Zgodne z opisem, marka ate sama w sobie
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-19
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
2011-07-06
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Polecam je spokojnie każdemu kierowcy. Nie piszczą i nie brudzą nadmiernie felg
2023-01-03
 5/5
ATE - POLECAM
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2017-12-29
 5/5
jest ok
2023-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.