Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 13.0460-5669.2 ate

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5669.2 ATE

13.0460-5669.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
ate 13.0460-5669.2
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5669.2
142.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (296 ocen)
numery handlowe:

24271, 24272, 605669

numer części:

13.0460-5669.2

producent:

ATE

Szerokość [mm] 110,4
Wysokość [mm] 37,4
Grubość [mm] 13,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A1379/1221
System hamulcowy Akebono
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633458016

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5669.2 ATE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: SUBARU BRZ, FORESTER, IMPREZA, LEGACY IV, LEGACY V, OUTBACK, XV, TOYOTA GT 86 1.5-3.6 09.03-
numery OEM:
SUBARU      26696AG010
SUBARU      26696AG030
SUBARU      26696AG031
SUBARU      26696AG050
SUBARU      26696AG051
SUBARU      26696FJ000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5669.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5669.2 ATE:

2023-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-20
 5/5
najwyższa jakość produktu polecam
2022-10-16
 5/5
ATE zawsze się sprawdza i czuć pod pedałem hamulca że to oryginały. Polecam firmę.
2023-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-20
 5/5
Znakomite bo hamują
2021-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-15
 5/5
????
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Jeszcze nie zamontowane
2022-07-11
 5/5
Oryginalne klocki, zero pisków i płynne dozowanie mocy hamowania.
2023-05-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-13
 5/5
Założone, działają.
2020-04-08
 5/5
Bardzo dobra jakość produktu.
2021-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-04
 5/5
Klocki ate mają dobrą jakość w stosunku do ceny
2018-09-04
 5/5
szukałem po całym necie i nigdzie nie znalazłem taniej. Szybka dostawa - polecam
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.