Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 24.2126-1708.3 ate

Pompa hamulcowa 24.2126-1708.3 ATE

24.2126-1708.3 Pompa hamulcowa ATE
326.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

24.2126-1708.3

producent:

ATE

Średnica [mm]27,0
Wymiar gwintuM12x1
MateriałOdlew aluminiowy
Liczba połączeń2
Długość 1 [mm]51
Długość 2 [mm]141,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez zbiornika płynu hamulcowego
Dostępne MAPP-Code

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 24.2126-1708.3 ATE

Pompa hamulcowa (27mm), bez zbiornika płynu hamulcowego pasuje do: MERCEDES G SAMOCHÓD TERENOWY ZAMKNIĘTY (W464), G (W464), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907) 1.8-Electric 04.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 431 01 01
MERCEDES-BENZ      910 431 12 00
MERCEDES-BENZ      A 906 431 01 01
MERCEDES-BENZ      A 910 431 12 00
VAG      2E0 611 017 G
zamienniki:
33095000
brak
TEXTAR

Zastosowanie Pompa hamulcowa 24.2126-1708.3 ATE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.