Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Ford Usa PROBE I 3.0 V6 (1988.08-1993.07) 141km » 24.8190-0065.2 ate
wybrany samochód: 
Ford Usa Probe I 3.0 V6 (1988.08-1993.07) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2 ATE

24.8190-0065.2 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych ATE
ate 24.8190-0065.2
Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2
24.8190-0065.2
ate 24.8190-0065.2 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych
Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2 ate
Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2 ate
Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2 ate
Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2 ate
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (308 ocen)
numery handlowe:

620065

numer części:

24.8190-0065.2

producent:

ATE

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość [mm]172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2 ATE

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: AUDI A3, A3 ALLSTREET, Q2, Q3, TT, CUPRA ATECA, FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ATECA, LEON, LEON SC 1.0-Electric 04.12-
numery OEM:
SEAT      8V0 615 437
SKODA      8V0 615 437
VAG      8V0 615 437

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0065.2 ATE:

Jacek, Warszawa
2022-08-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Bytom
2023-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Myszków
2020-02-27
 5/5
Zawsze kupuję klocki ate tak samo jak te co kupiłem teraz przyzwoita cena
Robert, Przemyśl
2025-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Goleniów
2020-08-11
 5/5
Ok
Grzegorz, Skarżysko-Kamienna
2025-07-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Przemyśl
2025-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Romuald, Kielce
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2021-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Bieruń
2020-05-06
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Tomasz, Katowice, Piotrowice-Ochojec
2025-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, GŁUBCZYCE
2025-08-19
 5/5
Klocki jak zawsze super ATE to górna półka jestem bardzo zadowolony. Jakość OE VW
SLAWOMIR, LEBORK
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Jelenia Góra
2021-05-16
 5/5
Polecam
Michał, Warszawa
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Opalenie
2021-07-08
 5/5
założone , nic nie bije , nic nie piszczy, wszystko ok. polecam
Mariusz, Piotrków Trybunalski
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2023-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
Ryszard, Poznań
2021-10-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Bujaków
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
henryk, Nowogrodziec
2021-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-04-17
 5/5
Bez zastrzeżeń
Marcin, Nowa Wieś Ełcka
2022-08-15
 5/5
????
Robert, Komorow
2023-10-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Słupsk
2023-11-08
 5/5
Ekstra
Grzegorz, Warszawa
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Miękkie klocki, super hamują, w połączeniu z tarczami ate rewelacja !
Tomasz, zgierz
2020-02-20
 5/5
jakość bdb

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


ATE – specjalista w dziedzinie układów hamulcowych
 

ATE to ceniona marka z wieloletnią tradycją w produkcji części do układów hamulcowych. Firma należy do grupy Continental i od lat dostarcza wysokiej klasy komponenty zarówno na rynek pierwotny, jak i wtórny. W ofercie ATE znajdują się m.in. tarcze i klocki hamulcowe, bębny, szczęki, płyny hamulcowe oraz elementy hydrauliki.

Produkty tej marki wyróżniają się wysoką jakością wykonania, precyzją działania oraz zgodnością ze specyfikacjami OE. Dzięki zaawansowanej technologii i rygorystycznym testom jakości, części ATE zapewniają niezawodne hamowanie i bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych.

Części ATE dostępne są w sklepie e-autoparts.pl, gdzie można znaleźć szeroki wybór komponentów dopasowanych do wielu marek i modeli pojazdów.