Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A5 (8T3) 3.2 FSI quattro (2007.06-2012.03) 265km » 24.8190-0983.2 ate
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 3.2 Fsi Quattro (2007.06-2012.03) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0983.2 ATE

24.8190-0983.2 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych ATE
ate 24.8190-0983.2
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (317 ocen)
numery handlowe:

620983

numer części:

24.8190-0983.2

dostawca:

ATE

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość [mm]723
Długość 1 [mm]474
Długość 2 [mm]249
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0983.2 ATE

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: BMW 1 (F40), 2 (F45), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), X1 (F48), X2 (F39), MINI (F56) 1.5-2.0D 11.13-
numery OEM:
BMW      34 35 6 865 613
BMW      34 35 6 888 167
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0983.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0983.2 ATE:

Mariusz, Pińczów
2023-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
EdWARD, SWINOUJSCIE
2019-09-09
 5/5
Trudno znaleźć inny produkt tak dobrej cenie
Łukasz, Brzezia Łąka
2020-09-16
 5/5
Niewiele kilometrów dopiero przejechałem na nich, więc długofalowej opinii nie jestem w stanie dać, ale klocki pasują idealnie i nie piszczą, więc jest w porządku. Auto hamuje równo i mocno.
Stanisław, Bytom
2023-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Olesnica
2019-10-20
 5/5
Sklep przyjazny dla użytkownika konsultanci skorzy do pomocy, dzięki
Dariusz, Orzesze
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2023-10-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2020-06-18
 5/5
Zawsze stosuję klocki ATE, ale te wydały mi się jakby lepiej wykonane. Jestem bardzo zadowolony.
Mariusz, Wrocław
2020-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz Mielcarski
2007-01-28
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Solidna niemiecka produkcja. Autko hamuje jek złoto!
Aszot, Wólka Kosowska
2021-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Wałbrzych
2025-06-04
 5/5
ATE to ATE, marka sama w sobie.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
Lech, Katowice
2025-03-24
 5/5
Towar bez uwag. ATE to ATE. Dalej trzymają jakość. Oby tak dalej.
Michał, Sopot
2020-01-11
 2/5
Zamiast zamówionych ATE dostałem rozwalone pudełko od ATE a w środku klocki Lucasa.
Ryszard, Poznań
2021-10-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Bieruń
2020-05-06
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
Krzysztof, Opatów
2022-11-03
 5/5
ok
Jacek, Lubsko
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Swarzędz
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
EdWARD, SWINOUJSCIE
2019-09-09
 5/5
Szukałem po necie i znalazłem w tym sklepie najtaniej
Robert, Wrocław
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdańsk
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Zamosc
2020-01-13
 5/5
produkt dobrej marki -ok
Marek, Warszawa
2019-09-10
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki 13.0460-7195.2 producenta ate
Dariusz, Mykanów
2025-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


ATE – specjalista w dziedzinie układów hamulcowych
 

ATE to ceniona marka z wieloletnią tradycją w produkcji części do układów hamulcowych. Firma należy do grupy Continental i od lat dostarcza wysokiej klasy komponenty zarówno na rynek pierwotny, jak i wtórny. W ofercie ATE znajdują się m.in. tarcze i klocki hamulcowe, bębny, szczęki, płyny hamulcowe oraz elementy hydrauliki.

Produkty tej marki wyróżniają się wysoką jakością wykonania, precyzją działania oraz zgodnością ze specyfikacjami OE. Dzięki zaawansowanej technologii i rygorystycznym testom jakości, części ATE zapewniają niezawodne hamowanie i bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych.

Części ATE dostępne są w sklepie e-autoparts.pl, gdzie można znaleźć szeroki wybór komponentów dopasowanych do wielu marek i modeli pojazdów.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.