Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi 100 C2 Avant (435, 436) 1.6 (1977.07-1983.02) 85km » D1056 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Audi 100 C2 Avant (435, 436) 1.6 (1977.07-1983.02) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1056 SEINSA AUTOFREN

D1056 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1056

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]21
System hamulcowyBENDIX-BOSCH
nr EAN8430320010298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1056 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (21 mm) pasuje do: CITROEN 2 CV, C15/MINIVAN, VISA, PEUGEOT 504, RENAULT 4, 5, 6 0.6-2.7 10.69-12.05
numery OEM:
CITROËN      75511661Z
CITROËN      95609798
PEUGEOT      463353
RENAULT      7701013063
RENAULT      7701200189
RENAULT      7701200190
RENAULT      7701200690
RENAULT      7701200691
zamienniki:
120003
brak
FRENKIT
120007
brak
FRENKIT

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1056 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1056 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.