Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 TD (1989.08-1993.12) 78km » D1106 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Peugeot 309 Ii (3c, 3a) 1.8 Td (1989.08-1993.12) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1106 SEINSA AUTOFREN

D1106 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1106
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1106
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1106

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]19
System hamulcowyBENDIX-BOSCH
nr EAN8430320010793

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1106 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (19 mm) pasuje do: CITROEN AX, PEUGEOT 106 I, 106 II, 305 II, 306, 309 I, RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK, 21 1.0-3.0 10.84-
numery OEM:
CITROËN      9404633868
PEUGEOT      4601-76
PEUGEOT      4601-97
PEUGEOT      4601-A7
PEUGEOT      4601-C1
PEUGEOT      460189
PEUGEOT      463384
PEUGEOT      463386
PEUGEOT      463395
RENAULT      7701202212
RENAULT      7701349762
zamienniki:
H19975.0.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1106 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1106 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.