Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen LT 40-55 I Furgon (291-512) 2.4 TD Syncro (1992.08-1996.04) 95km » D1115 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 40-55 I Furgon (291-512) 2.4 Td Syncro (1992.08-1996.04) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 SEINSA AUTOFREN

D1115 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1115
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1115

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]25
System hamulcowyNAB-TOK
nr EAN8430320010885

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (25 mm) pasuje do: NISSAN 300ZX, LAUREL, PATROL GR IV, TERRANO I, SUBARU LEGACY I, LEGACY II 1.8-4.2D 01.85-03.99
numery OEM:
ISUZU      0-94157865-0
NISSAN      46011-17V25
NISSAN      46011-21F26
NISSAN      46011-21P26
NISSAN      46011-22P26
NISSAN      46011-44L25
NISSAN      46011-52F26
NISSAN      46011-92G26
NISSAN      46011-J1825
NISSAN      46011-V6726
SUBARU      26471-AA010
zamienniki:
53430
brak
A.B.S.
53956
brak
A.B.S.
71185
brak
A.B.S.
71186
brak
A.B.S.
73101
brak
A.B.S.
73113
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 SEINSA AUTOFREN:

Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.