Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » D1115 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 SEINSA AUTOFREN

D1115 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1115
15.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1115

dostawca:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 25
System hamulcowy NAB-TOK
nr EAN 8430320010885

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (25 mm) pasuje do: NISSAN 300ZX, LAUREL, PATROL GR IV, TERRANO I SUBARU LEGACY I, LEGACY II 1.8-4.2D 01.85-03.99

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 producenta SEINSA AUTOFREN

NISSAN

4601117V25, 4601121F26, 4601121P26, 4601122P26, 4601144L25, 4601152F26, 4601192G26, 46011J1825, 46011V6726

SUBARU

26471AA010

numery OEM:
ISUZU      0-94157865-0
NISSAN      46011-17V25
NISSAN      46011-21F26
NISSAN      46011-21P26
NISSAN      46011-22P26
NISSAN      46011-44L25
NISSAN      46011-52F26
NISSAN      46011-92G26
NISSAN      46011-J1825
NISSAN      46011-V6726
SUBARU      26471-AA010
zamienniki:
53430
brak
A.B.S.
53956
brak
A.B.S.
71185
brak
A.B.S.
71186
brak
A.B.S.
73101
brak
A.B.S.
73113
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1115 SEINSA AUTOFREN:

Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.