Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V (2020.08-???) 120km » D1485 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Hyundai I20 Iii (bc3, Bi3) 1.0 T-gdi Hybrid 48v (2020.08-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1485 SEINSA AUTOFREN

D1485 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1485

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]21
nr EAN8430320025827

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1485 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (21 mm) pasuje do: MAZDA 323 II, B-SERIE 1.1-2.0 11.80-09.86
numery OEM:
MAZDA      1391-49-610
MAZDA      1393-49-610
MAZDA      3594-49-610
MAZDA      3954-49-610
MAZDA      8562-49-610
MAZDA      B001-49-610
MAZDA      B001-49-610A
MAZDA      B001-49-610B
MAZDA      B001-49-640A
MAZDA      B001-49-640B
MAZDA      FA18-49-610
MAZDA      FA18-49-640
MAZDA      G001-49-610
MAZDA      G001-49-640
MAZDA      S001-49-640
zamienniki:
53233
brak
A.B.S.
120058
brak
FRENKIT

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1485 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1485 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.